Regulament privind Anularea și Reprogramarea biletelor de călătorie
Anularea
Art 1. Pentru a anula un bilet de călătorie se trimite un email către rezervari@kirvad.ro în care se menționează numele și prenumele călătorului, numărul de telefon, data și ora plecării în cursă, codul rezervării, cât și motivul anulării.
Art.1.1 În cazul anulării biletelor achiziționate online și la care se solicită returnarea banilor, se trimite un email către rezervari@kirvad.ro în care se menționează numele și prenumele călătorului, numărul de telefon, data și ora plecării în cursă, codul rezervării, cât și motivul anulării. Returnarea sumei aferente se face în termen de 30 de zile de la primirea emailului, în același cont bancar ce a fost utilizat pentru achiziționarea biletelor.
Art 1.2. Biletul de călătorie poate fi anulat începând cu ziua emiterii și până cu cel mult 24 ore înainte de data și ora plecării, percepându-se o taxă de penalizare în valoare de 5 lei/per bilet/per persoană/per rută. Restituirea sumei rămase făcându-se prin virament bancar în contul călătorului în termen de 30 zile pentru biletele achiziţionate online. Pentru biletele achiziționate de la sediul Kirvad Tour, returnarea contravalorii se va face în baza unei cereri de returnare însoțită de bonul fiscal și codul rezervării, plata făcându-se în numerar. Pentru biletele achiziționate de la agenţiile partenere Kirvad Tour, returnarea contravalorii se va face la sediul agenției de unde s-a achiziționat biletul. RETURNAREA BANILOR SE FACE DOAR PE BAZA BONULUI FISCAL, CÂT ȘI A CODULUI REZERVĂRII.
Art 1.3. Solicitările pentru anulare făcute cu mai puțin de 24 ore înainte de ora călătoriei nu vor putea fi luate în considerare.
Art 1.4. În cazul în care se solicita anularea unui bilet de călătorie asupra căruia s-a intervenit cu modificări de dată, oră sau rută, nu se returnează suma aferentă biletului de călătorie, în nicio circumstanță.
Art 1.5. Pentru anulările biletelor cu RETUR OPEN, se aplică condițiile menționate în Art.1, Art 1.2, Art 1.3, cât și Art. 1.4.
Art. 1.6. Dreptul la rambursare a călătoriei nu se aplică în cazul în care Kirvad Tour poate dovedi că anularea sau întârzierea a fost cauzată de condițiile meteorologice nefavorabile, de dezastre naturale majore sau pandemii/epidemii care periclitează operarea în siguranță a serviciului de transport sau îl anulează.
Reprogramarea
Art 2. Reprogramarea reprezintă modificarea datei de călătorie/orei pentru biletul cumpărat, ce se poate realiza DOAR în limita locurilor disponibile pentru noua dată cerută.
Art.2.1. Reprogramarea se poate aplica asupra orei sau a datei de călătorie. Se mai poate aplica și rutei, doar în cazul în care este greșit sensul, ca exemplu: Constanta-Otopeni se poate modifica în Otopeni- Constanta și invers. Nu se poate însă, modificarea orașelor, de exemplu: Constanta – Otopeni în Navodari-Otopeni.
Art. 2.2. Asupra călătoriei se poate interveni cu modificări de dată, rută sau oră doar o singură dată.
Art 2.3. Reprogramarea se poate face GRATUIT începând cu ziua emiterii și până cu cel mult 24h înainte de data și ora plecării.
Art 2.4. Reprogramările nu pot fi făcute cu mai puțin de 24 ore înainte de ora călătoriei.
Art 2.5. Reprogramarea se va face prin RESTITUIREA biletului vechi și emiterea unui nou bilet cu noua dată de călătorie. Restituirea vechiului bilet și emiterea celui nou se va face și în sistemul de rezervări de către agențiile emitente.
Art 2.6. În cazul unei întârzieri a zborului ce are ca urmare pierderea cursei de transfer, pasagerul va fi reprogramat pe următoarea cursă, gratuit și în limita locurilor disponibile. Refuzul pasagerului de a circula pe următoarea cursă, nu face compania responsabilă de returnarea banilor sau de reprogramarea cursei.
Art 2.7. Reprogramarea este posibilă și în cazul biletelor online. În acest caz se reprogramează conform procedurii din Cap.II, urmând apoi eliberarea altui bilet de călătorie cu data și ora călătoriei actualizate.
Art 2.8. Pentru reprogramarea biletelor cu RETUR OPEN se aplică condițiile menționate în Art 2., Art 2.1, Art.2.2, Art.2.3, Art.2.4, Art. 2.5, cât și Art.2.6.
Art 2.9. În cazul în care zborul se anulează/modifică cu mai puțin de 24 de ore înaintea călătoriei, biletul de călătorie se poate doar REPROGRAMA pentru orice altă dată/oră în limita locurilor disponibile. Acest lucru se face doar în baza dovezii de anulare/modificare de la compania aeriană, trimisă pe e-mail la: rezervari@kirvad.ro, în momentul în care s-a aflat de anularea/modificarea zborului, dar nu mai târziu de 12 ore.
Art. 3.0. Dreptul la reprogramare a călătoriei nu se aplică în cazul în care Kirvad Tour poate dovedi că anularea sau întârzierea a fost cauzată de condițiile meteorologice nefavorabile, de dezastre naturale majore sau pandemii/epidemii care periclitează operarea în siguranță a serviciului de transport sau îl anulează.